Äntligen :D

Är sista arbetet för den här terminen slut! Snacka om att det var TUNGT in i det sista.. hade ju fysikprovet till halv fem igår (gick sådär) och när jag kom hem insåg jag att jag hade TRE inlämningsuppgifter till idag och som jag förstås inte ens börjat på eftersom livet fullkomligt stavats Fysik B senaste 2 veckorna.. Så det var bara att sitta uppe till 2 på natten för o få det klart, heja =)

Så, guuud vad skönt att stänga på jobbet sju idag o sedan gå hem o lägga sej (typ), tänkte jag. Men nej, då kommer mina kära vänner på att vi ska ses och röja hemma hos Filip ikväll! IKVÄLL?? Gah, det är ju julskivan på fabben imorron så jag som hade tänkt sova inatt och ladda upp lite :P Nåja, sova kan man ju göra på lovet sen =)

See you at Filip's tonight then ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback