Älskar :)

Det är såna här dar man inser varför man tycker att stallet är den bästa platsen på jorden att vara på :D
Kommer dit idag efterjobbet, superstressad som vanligt och vill bara flänga runt för att få allt klart så jag kan åka hem o sätta mej med fysiken (som jag förstås inte fick någon gjord på jobbet). Men möts där av mina kära stallkompisar som är i full gång att julpynta, med julmusiken på högsta volym och glitter och granris i hela stallet och maaassor med lussebullar :D vem blir inte på bra humör av det?

Så vi pyntade och planerade vår julshow som vi ska ha nästa helg (kommer bli grym, I promise).
Sen att hästen var snorpigg och höll på att kasta av mej, att hon hade tappat två broddar i hagen som jag va tvungen att sätta på och att täcket förstås var genomblött och geggigt, tja, det är petitesser ^^

Emelie
Carro
Johanna
Linnéa

Ni betyder allt såna här dar, tack för att ni finns <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback