Nybörjare?

hejhå, så var man en av alla miljaaarder people som bloggar då antar ja.. men tänkte testa =)

2 dar kvar till julafton i denna stund, årets vackraste dag. pyntat och panikshoppat i veckan (varför e ALLA människor så stressade vid jul??) borde inte så julen ska vara

mycket tankar just nu, suck ja som brukade strunta i allt va sånt hette förut, allt blev så mkt lättare då.. borde tvätta alla tankar i typ 90 o sen byta ut dom, sälja dom till lägst bjudande el nåt. whatever :/

gav ett julkort till DEJ via din syrra iaf, behöver inte öppna det om du inte vill, men jag skulle bli glad om du gjorde det. Lars winnerbäcks kloka ord "En elegi för alla sorger denna hösten handlat om" passar väldigt väl in här just nu, för det här har verkligen varit dom värsta två månaderna i mitt liv (hade jag det problemfritt förut eller vad handlar det om?).


och så var det ryggen. ryggen, ryggen, ryggen... kan man operera bort den tror du? eller nej, det e nog för lång väntekö... 

Försöker du hugga dessa personer ur mitt hjärta, hugger du i sten
Malin
Julia
Issi
Moa
Rikard
Annika
Fredde
Victor
Dessi
Ni betyder allt för mej, hoppas ni vet att jag gör vad som helst för er.


Kommentarer
Postat av: Victor

Ingen enkel sak att beskriva vad du betyder för mig gumman, I will always be here, Love you!

2006-12-23 @ 02:26:44
Postat av: A

aww carro, vi tar oss igenom det här tillsammans! älskar dig!

Postat av: Naruto Shippuuden World

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2008-01-10 @ 23:47:03
URL: http://naruto-shippuuden-world.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback